Naar inhoud

Winkelwagen

Je winkelwagen is leeg

Klachtenprocedure

Klachtenprocedure
Wij doen er alles aan om onze klanten tevreden te stellen. Mocht je toch een klacht hebben over een product of onze dienstverlening, laat het ons dan weten via info@commandoshop.nl of het contactformulier op de homepage van onze website.

  • Je ontvangt zo spoedig mogelijk maar uiterlijk binnen 14 dagen na ontvangst van de klacht een inhoudelijke reactie van ons.

  • Als we meer tijd nodig hebben om je klacht te behandelen, laten we dat weten met een indicatie wanneer je antwoord kunt verwachten.

  • Wij streven ernaar je klacht altijd samen met jou op te lossen.

Niet tevreden met de afhandeling?
Ben je het niet eens met de oplossing, of komen we er samen niet uit, dan kun je je klacht ook melden voor bemiddeling bij WebwinkelKeur via: https://www.webwinkelkeur.nl/consument/geschil

Vanaf 15 februari 2016 kunnen consumenten binnen de EU daarnaast gebruikmaken van het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr